Wednesday 4 July 2012

Coming Back !!!

Assalamualaikum n salam sejahtera semua....

hmmm cuti sudah pun berlalu pergi... Now aku kembali semula ke kampus.. Untuk meneruskan sesi pengajian ku untuk semester baru. semester ni aku dh jadi pelajar tahun 3. Bermakna ni adalah tahun akhir pengajian ku. InsyaAllah, kalu xada apa-apa semester ni merupakan semester last aku kat kampus. Then next semester aku akan menjalani Latihan Industri. Doakan aku kawan-kawan semua ye...  Esok adalah hari pendaftaran. so malam ni kena la prepare apa2 yang perlu di bawa esok. mana tahu kot2 nanti tertinggal plak. Untuk menghabiskan pengajian ni aku kena ambk 13 jam kredit lg.. so aku perlu ambk 5 subjek lagi... apa2 pun harap aku dapat buat yang terbaik... Alhamdullillah semester lepas result aku meningkat berbanding semester lepas2.. Pengalaman jadi guru yang terbaik.. Alhamdullillah aku bangkit lagi demi mengejar cita-cita aku.....


P/s : Good luck untuk diri sendiri.. huhu

No comments:

Post a Comment