Saturday, 8 December 2012

Praktikal !!!

Salam buat sesape jer yang baca entry ni or terbaca or pape la kan... hmm kali saya nak share pasal PRAKTIKAL. Awal bulan satu nanti saya akan menjalani latihan industri selama 4 bulan sebelum saya menamatkan pengajian saya di kolej.


Untuk pengetahuan semua, sebelum saya agak risau dan boleh dikatakan gelisah yang amat sangat. Maklumlah tarikh akhir untuk mendapatkan jawapan dari mana-mana company semakin hampir. Perkara yang sama juga berlaku pada rakan-rakan yang lain, namun ramai jugak yang sudah mendapat jawapan.. Saya rasa banyak jugak permohanan yang telah saya hantar, namun satu pun jawapan belum saya perolehi.
Ya Allah. macam mana ni, hati tidak tenang.. Hanya doa dan sabar yang mampu buat saya masa sekarang.. 

Naruto!
Naruto!
Naruto!sleepy kittysleepy kitty

Alhamdulillah... selang beberapa minggu, akhirnya saya sudah dapat jawapan. Walaupun tidak dapat tempat latihan yang di ingini, tidak kisah lah asalkan dapat jugak di saat akhir. Fuhhh... LEGA. Itu yang boleh saya gambarkan disini.. hehhe..


Akhirnya selesai juga... Hmm akhirnya saya mengambil keputusan untuk menjalani latihan praktikal di PDRM Bukit Aman.. hheheh Polis tu... Hah tapi saya bukan jadi polis tau.. cuma buat latihan kat jabatan pengurusan. Kira ok la tu kan.. apa pun saya cuma berharap agar saya dapat menjalani latihan indusri ni dengan baik dan sempurna. saya juga harap kawan-kawan saya pun begitu juga. :)

#tetiba ase nak buat ayat skema hehehe...# Naruto!

2 comments:

  1. bgi alamat penuh pdrm, bahagian jabatan pengurusan..nak praktikal kat sana jugak!!!!

    ReplyDelete
  2. mse buat praktikal dkat pdrm tu dapat elaun x? n kita boleh pilih kan mne kita nak buat? then kerja yang di beri mcm mana plak?

    ReplyDelete