Saturday 18 May 2013

Title terakhir sebagai MAHASISWI ...



Title terakhir sebagai MAHASISWI ......

Syukur Alhamdulillah... segala puji bagi Allah dan Nabi Muhammad itu pesuruh Allah... syukur sangat2.. 14/5/2013. Adalah tarikh di mana aku telah menyelesaikan laporan akhir Latihan Industri dan juga Presentation. 

Serius sehari sebelum tu, Ya Allah, aku rasa tension sangat2, bile aku tension mula la nk sedih2... bukan aku manja, cuma dah sifat aku cmni.. Lepas col mak baru hati rasa tenang sikit. tapi selagi xlepas, selagi makin dekat saat nak presentation tu, jantung aku ase cm nak tercabut pon ada.. Maklum lah ni perjuangan terakhir aku sebelum aku tamatkan sesi pengajian diploma aku tu... 

Dan... pagi tu aku datang awal2 ke kampus, ke bilik kuliah blok A, dimana aku akan buat presentation nanti. Ya Allah, jantung aku makin berdebar-debar. student yang present bersama aku ada 4 orang. salah seorang daripadanya budak kelas aku, dua orang lagi aku xkenal.

Ketarg lutut oii... maklum la aku sorang present tapi dengan 3 orang lecture... present aku jap jer, tapi soklan dia kasi.. fuhhhhh boleh tahan... sepatah jer kuar malay kat mulut aku terus kena sound  " English please" . Hahahah aku main jawab jer.. entah pape... kejab xkejap jugak la... member aku cakap dekat 40 minit jugak aku kat dalam tu, lama jugak ye..

Alhamdulillah syukur sangat2.. sebab report aku xde masalah, xkena buat balik means xkena reject la.. lega sangat. Then lepas tu aku g la jumpe lecture yang pernah mengajar aku, n juga my mentor yang happening sgt madam Fatehah.

emm apa lagi erk aku nak citer kat entry ni... jap nak fikir dulu, hehheh...

Haha... Lepas ni cari kerja... Then xsabar tunggu nak konvo nanti.. InsyaAllah...  oleh kerana hari pon dah lewat malam, mata aku pon nak tertutup ni, izinkan aku berhenti di sini.. ada masa sambung pada entry lain plak.. Wsalammmm.......

No comments:

Post a Comment