Sunday 21 April 2013

Only One Week??


Biasa la semua orang cakap masa itu cepat berlalukan. Ye betul ape, tengok aku la, aku rasa cam baru jer lapor diri untuk praktikal, tapi ini adalah antara minggu-minggu terakhir untuk aku menjalani praktikal. Wahhh lepas ni hilang la title MAHASISWI tu.. hehhe. Tapi yang penting biarlah aku menamatkan latihan industri ini dulu sebab ini salah satu syarat untuk aku bergaraduat nanti.

Oooo yehhh... orang kata mesti best nk abis belajar kan, pasni dah cari kerja. Hah.. sebenarnya aku rasa sekarang pon aku dah rasa bahang dia, maklum la nak siapkan report praktikal ni susah jugak. lagi2 kena buat dalam bahasa englishhh... poning pala den nk memikionya... Then lepas tu aku nak kena fikirkan soal KERJA plak... maklum la lepas ni banyak benda nak kena pakai duit, nak membayar hutang PTPTN lagi... Hutang ni wajib di bayar walau tidak di tuntut.. betul tak kawan2...

Harap-harap la semuanya berjalan lancar dan aku akan menamatkan pengajian ku ini dengan sempurna.. InsyaAllah...  Harap dapat la berkonvo bersama kawan2 sekuliah nanti... 


No comments:

Post a Comment