Monday 1 April 2013

Audit 5S


Hah time ni time lunch, time ni la aku free sikit. Alhamdulillah baru lepas makan. hari ni kat opis tempat aku praktikal ada buat FITIK. Hah tu satu perkataan baru aku kira la.. bagi aku la. .. Fitik ni adalah persediaan untuk Audit. 

Heheh semua orang kat opis hari ni bzzzzzzzzzzzzzzz.. maklumlah esok kan de Audit 5S, so termasuk lah aku untuk membantu mereka membuat apa yang patut. segalanya perlu dikemaskkini. segala fail2 bagai yang perlu di lupuskan diletak satu tempat berasingan daripada fail-fail lain. Segala macam organisasi perlu ditukar baru. hehe tadi baru pegawai atas bising2.. hah bila orang atas dah bising la baru orang bawah nak gerak. Hahah biasalah tu kan.. mana-mana pun cam tu jugak. hehe ok la curi masa jap jer untuk entry ni. masa rehat dah hampir tamat. masa untuk berkerja plak. Assalammmmmm.. :)

No comments:

Post a Comment