Monday 6 August 2012

Subhanallah....!!!

Subhanallah.. Ahamdullilah...
Itu yang mampu aku ucapkan...  berkaitan dengan entri aku yang sebelum ini, mengenai kesihatan aku, Alahamdullah.. doktor baru mengesahkan aku bebas dari penyakit berbahaya. Aku sakit hanya di sebabkan jangkitan kuman dalam darah. Tapi tidak la sampai serius.

Sekarang adalah pertengahan bulan ramadhan, dimana semua orang berlumba-lumba untuk menbuat kebaikan. InsyaAllah. Mudahan ibadah yang kita lakukan di terima Allah S.w.t.  Alhamdullilah juga aku rasa ini lah masanya untuk aku berubah kearah yang lagi baik. Entah kenapa sejak akhir2 ini, jiwa aku rasa tidak tenteram. Apa yang aku tahu, aku perlukan perubahan dalam hidup ini. Usia ku bukan muda lagi. Mungkinkah ini yang di namakan HIDAYAH???

SUBHANALLAH....
Andai hidayah ini milik aku, aku lah hamba MU yang bertuah kerana terpilih menerima hidayah Mu ya Allah..  Mungkin ramai yang tertanya-tanya, apa yang aku merapu meraban ni kan.. Sebenarnya inilah kisah ku......

p/s: kisah ini akan bersambung.. ini realiti bukan fantasi...  girlemo

No comments:

Post a Comment