Friday 10 August 2012

Assignment ooo tugasan...!!!

2.33 pagi...
Sedar tak sedar dah kul 2.33 pagi... nasib baik la esoknya hari minggu, so kalu tido lewat pun xpe la sebab esoknya xada kelas blh la bangun lewat sikit...
Kenapa tido lewat??? Hah bukan aku dok online muka buku okey... blog ni pun sampingan jerrr.. sebenarnya aku sedang menyiapkan tugasan aku untuk subjek PERSONAL FINANCIAL MANAGEMENT. Untuk tugasan kali ini aku dengan 2 lagi ahli group aku kena buat research untuk 3 buah bank... Maklum la dah ni merupakan semester last aku, so semester ini jadual aku agak padat dengan tugasan2 yang sedang menanti untuk disiapkan... tu belum lagi untuk tugasan luar dari kampus.. Alahai... aku agak stress gak la sem ni.. seyess banyak kerja. Ok, sekarang aku tengah buat sedikit kajian tentang CIMB Bank. Sebab tu aku punya bahagian.. huhuhu :(.. Aku perlu buat kajian tentang segala jenis financial, account, jenis loans, kadar interest dan macam2 lagi. Hmm sebenarnya banyak jugak la...

Sedang aku sibuk menaip tugasan aku, tetiba la aku ternampak orang yang mencurigakan di hadapan bilik aku, means bilik aku berhadapan dengan jalan raya sebab tu boleh nampak. Aku ternampak 2 lelaki di sebalik sebuah kereta kancil yang di parkin berhadapan dengan LHDN. Kelakuan mereka agak mencurigakan. 3 minit kemudian sebuah proton wira putih datang dan mereka aku lihat tergesa-gesa masuk dalam kereta tersebut then terus pergi dari situ...

Al-kisahnya, hanya tuhan yang tahu, apa sebenarnya yang mereka buat sebab kelakuan mereka mencurigakan, maklumlah sekarang dh hampir 3 pagi. Apapun harap mereka tu bukan buat perkara yang tidak elok la.. mudahanya lagi2 sekarang adalah bulan ramdahan. so think positif is better....

Walaupun jam hampir menunjukkan 3 pagi. namun aku belum boleh tidur lagi. Aku perlu menyiapkan sedikit lagi sebelum mata ku terpejam ZZzzzzzz... heheh

P/s : Layan blog sebab sedang ketandusan idea untuk menyiapkan tugasan ini.... 

No comments:

Post a Comment