Thursday 31 January 2013

Hampir sebulan....


Hu ha hu ha punye pasal.. sedar-sedar dah hampir 3 minggu aku berpraktikal.. kejap jer kan.. dah nak masuk bulan 2 dah.. bukan ape, aku ase sekejap sebab banyak sangat cuti  hehhe cuti umum ye bukan aku yang ambik cuti.

Alhamdulillah, aku semakin selesa bekerja, hubungan antara rakan sekerja makin mesra.. hehe terutama 2 orang kak ain tu.. hahah lakar2 gosip tak pernah abis punyer, pasti ada jer terluah di mulut. bukan kakak ku 2 orang tu jer.. kak ita, kak ayu, kak ba`yah, kak ani, dan ramai la semua baik2 hahha perempuan jer ker??? hahha eh lelaki pon ada... tapi kebanyakkan anggota la.. hah ada sorang yg kat part aku dia sorang jer bujang. tapi mulut mak aihhh asyik nak cari pasal dgn aku jer... kalu pape barang yg hilang kat meje tu pasti dia yang ambik.. kelam kabut pon dia jugak sebab tu aku bg dia gelaran mamat loyar buruk.. hahha tapi hati dia baik.. hehhe sebab dia la yang jadi mangsa kite orang kalu malas nak kuar beli lunch heheh...  hmm usik mengusik tu la yang membuatkan kami semua mesra..

BOSSSSSSSSSSS............

haahha yg ni buat aku gelak sorang2... first time jumpe bos... hmmm kalu korang ape yang korang fikirkan????? sebenarnya aku byk bosss tapi ni kira bos kat jabatan aku la tu pon kita bos no 3 kot.. hee sori bos... aku panggil tuan.. biasa dia anggota yang berpangkat. juga merangkap supervisor aku la kiranya... For my first impressions .. hahah serius aku takut... MUKA dia garang gila. cara cakap pon buat aku suspen. tu la orang kata " tak kenal maka tak tahu" kan kan .. (suka hati aku la nk ubah pon) hehhe Hmmm sehari dua lepas tu baru aku tahu.. hahha sebenarnye xde la garang sangat pon... aku jer yang over dossss buat suspen... hahahahha...


Hmm bila dah hampir sebulan aku kerja situ, aku dah boleh faham dah dia orang punye style cmner.. lagi2 orang anggota ni.... Hmmmm cukup la aku memahaminya... malas plak nak citer.. ni... sekian saja untuk entry kali ini... Wassalam....






No comments:

Post a Comment