Tuesday 13 November 2012

Salam rindu ku buat mu....


Salam penuh kerinduan buat mu sahabat,....
hmm malam ni merupakan malam terakhir aku di kolej..sebenarnya di desasiswa... then lepas ni aku akan menjalani latihan industri...
sekejap jer masa berlalu pergi meninggalkan kami,... tiba-tiba terasa macam nak menangis plak.. sedih...
yang aku pasti, aku akan merindui detik-detik indah kita bersama di sini.... terutama...
aieza, niza, pojan, naquib, sya, zahar, syikin, hafiz n semua budak kelas aku, n kawan2 kat desasiswa....
kenangan indah ngan korang aku xkan dapat beli di mana2.. seyes....
aku pasti akan merindu korang.. dengan kerenah, usikan2 korang tu, mewarnai hidup ku... ... pasti aku akan merindui saat itu lagi.... 

Aieza: 
aku rindu nak bebel kat ko lagi tau x... seyes lepas ni mesti aku teringat sebab ko jer yang sudi dengar bebelan aku tau... ko jer yg tak pernah jemu dengar aku dok pot pet pot pet kan hehehhe... ko dah macam adik aku.... aku sayang ko....  simpan kenangan tu di hati tau... gambar ko nt aku letak kat album peribadi aku... hehhe yg tu hanya insan terpilih jer boleh tgk... thanks sebab ko sentiasa bersama aku terutama time tu. time aku down sesangat, tanpa korang aku tak tahu pe yang jadi kat aku time tu..... thanks sgt....

Niza:
hai mak tiri..... hehhehe jangan marah tau gurau jer.... hahaha nape dorg pggil niza cm tu... sebab niza ni garang sgt... susah nak gurau2... pasni sporting sikit erk... kurangkan gula dalam minuman tambahkan manisan dalam senyuman :) xmo emo2 lagi k... pape yg sy bebel selama ni tu adalah nasihat sy untuk niza. sebab sy syg niza... dunia luar banyak lagi cabarannya... pape pon thanks coz selalu support sy....

Pojan :
hai pojan... emm suke tol ko kan kalu leh kenakan orang... kaw2 ko kenakan aku kat umah hafiz tu kan... xpe2 aku maafkan... hahhaha ape2 thanks ceriakan hidupku....hahhaha...

Zahar: 
salam tuan ex president.....hehehh wei pape thanks byk bantu aku masa kite jd MT... n so sorry if ada kekurangan n byk susahkan ko... ko pon sama cam pojan kan suke kenakan orang.. pape aku dh maafkan... :) maafkan aku gak dok usik ko ngn hana... nt kalu jadi jangan lupe jemput aku tau...

Sya:
untuk sya..thanks for everthing.. apa2 pon... buat la pilihan terbaik untuk masa depan... ingat ilmu (Al-quran) itu panduan hidup kite bukan harta benda,,,

Syikin @ guppy:
salam sayang buat adik k.zai yang banyak cakap ni... hahahha ada kamu mesti gempak jer dunia ni kan...apa pon kamu telah ceriakan hari k.zai.. thanks a lot sis...

Naquib @ mr.button:
hahah sweet sgt ngn awak ni kan... diam tapi ... hahha n tukang like terhebat... heheh k.zai mintak maaf if selama kite kenal ada wak salah pape.... all the best for your life....

Fatin Amalyna:
Buat adik k.zai yg tersayang ni.... first k.zai mintak maaf sgt selama kite kenal ada salah pape..
perjalanan hidup kite masih jauh... tapi kite tidak pasti masa ada esok masih ada untuk kite tau tidak.... adik.. percaya lah... takdir Allah itu adalah terindah... kita hanya mampu merancang... tapi dia la sebaik2 perancang.... do best for your life... i love u...

Hafiz Salim... :)
Salam teman gosip... hahah teman gosip??? pelik kan... sebab kite asyik di gosipkan... panas telinga tak.. hahah awak memg xkisah pon kan... haha kadang2 sy fikir tau.. nape la nama sy asyik di kaitkan dengan awak... haha n hari smalam saya ase kaw2 sy kena ngn pojan n zahar tu... sampai xtahu nak cakap pe dh..  entah xtau la pe yg diorang semua pk... maybe sebab umur kite sebaya kot...
mula2 dulu ase xselesa gak n malu la asyik kena jer... tapi sekarang malas nak tahu... saya cuma mampu tersenyum jer... yang penting Allah tahu segalanya.. ape pon kite tetap kawan tapi mesra kan.. hahha ape pon sy masih ingat kenal awak melalui fadhil... nt kim salam kat dia erk... heheh  k, kawan ape pon kahwin nt jangan lupe jemput erk... n saya nk mintak maaf byk if selama ni ada salah n silap dalam gurauan n percakapan sy... n thanks juga atas segala bantuan anda terhadap sy... smile ni untuk anda :) hahha
(bile dorg ni semua baca confirm kena lagi...)

Buat semua.....
Apa pon... saya sayang korang semua... macam2 cerita, gelak tawa, menangis ngn korang... cerita korang tu  mewarnai hidup saya.... mesti korang gelak kaw2 baca luahan perasaan ni kan... whatever la.... ni ikhlas dari hati saya..... Pasal jodoh  tu... jangan risau... Ajal maut jodoh pertemuan di tangan Tuhan....bila sampai jodoh saya nanti.. insyaAllah.. saya akan jemput semua.... semua tu masih dalam perancangan.... Hanya Allah yang menentukan.. saya cuma harap doa dari kawan2 semua....
Salam sayang buat kamu2 semua yang mewarnai hari-hari saya.... :)

p/s : harap persahabatan kite tetap teguh ... moga ukhuwah berkekalan... love u all.... 

Harum semerbak kelopak mawar putih,
sesuci ikatan kasih kita bersama,
Harum mekarlah kuntuman mawar itu,
semekar jambatan kasih kita semua, ♥



No comments:

Post a Comment