Sunday 11 November 2012

Hati masih terluka.... !


Salam......
hari ini merupakan hari penamat aku sebagai pelajar semester 5. Sekejap jer masa berlalu pergi.. Lepas ni aku akan menjalani latihan industri selama 4 bulan sebelum aku menamatkan pengajian...
Then... bile aku dok sorang2.. aku mula teringat sesuatu....
sesuatu yang pernah buat aku jatuh.....
perkara tu pon dah hampir 2 tahun berlalu. Namun... entah la sukar untuk di fahami, sukar untuk dimengertikan... Bahasa hati terlalu complicated......
Biar la orang nak kata ape, aku xpeduli... yang aku tahu ini diri aku...
Cinta??? NO!!!.... kenapa???
Sebab bagi aku perkataan cinta tu xada makna lagi... ape yang aku rasa adalah kosong..... 
Orang kata yg patah tumbuh berganti... betul... tapi agak sukar untuk aku membentuk kembali kepercayan n rasa hati itu... Tapi aku tetap akan tabah... aku bukan selemah yang kau sangkakan...
 Tapi aku juga tertanya-tanya apa maksud mu di sebalik lagu ini......
kadang2 aku jadi sangsi terhadap mu, kerana perkhabaran yang aku terima... 
aku tak tahu, aku perlu percaya atau tidak...
kerana aku tidak yakin dengan hati mu....
Andai benar aku masih ada di hati mu, masih sebahagian hidup mu....
Buktikan la kesungguhan mu itu....
Seandainya Tuhan masih memberi peluang......

Katakan padaku kekasih
kesilapan yang pernah ku lakukan dulu...
ternyata aku yang harus dipersalahkan..
ku akui...
ku leka dengan kerjaya ku
mengejar kekayaan di dunia ini..
Betapa hancurnya hati mu laluinya...
ku akui...
Jika dapat ku mengulangi
perjalanan cinta ku bersama mu lagi..
Akan ku jaga sebaik-baik cinta ini...
Kini ku rasa kehilangan
ku sedar betapa pentingnya kau di sisi
yang selalu ada
yang selalu rindu
terhadap diri ku...
jangan, jangan, jangan kau ulangi lagi...

P/s: ... aku tahu kau tahu.....





No comments:

Post a Comment