Saturday 6 October 2012

Perlukah berulang kembali...


Salam buat sahabat semua....
malam ni aku terasa sayu sangat, sedih, dan pelbagai rasa semua bercampur aduk. Kenapa ye.. entah la cuma jiwa aku kembali gelisah. adakah kerana perkhabaran yang baru di terima??? Mungkin juga... Lumrah kehidupan.. kita cuma seorang hamba yang lemah lagi tidak sempurna. kita cuma mampu merancang, tapi allah jua yang menentukan... Adakah ini jalan takdir yang telah tersurat buat aku?? Ya Allah aku pohon andai itu takdirnya, Engkau damaikan la hati ku dengan ketentuan MU, moga hari esok aku bisa tersenyum lagi.. cukup lah untuk duka semalam menjadi pengajaran dalam hidup ku... Jangan biarkan duka itu kembali lagi.. Izinkan aku bahagia dengan pencinta MU...  Dalam rahmat dan redha MU.. Amin...

No comments:

Post a Comment