Wednesday 3 October 2012

GRADUATION NIGHT SESI JULY 2012 ...

Salam buat semua...
Untuk entri kali, saya nak cerita pasal majlis GRADUATION NIGHT SESI JULY 2012. Majlis ini adalah untuk meraikan pelajar tahun akhir, sebab lepas ni kami semua akan menjalani LATIHAN INDUSTRI. wahhh.. dah nak abis belajar ruponyo....


this is invitation card.....

Patut la ada orang cakap aku cam budak sekolah..(baca entri sebelumnya).  Masa mula2 keluar jer tema "back to school" student2 mula bising, kononnya tak suka dengan tema tu, tak tau nak pakai baju apa, tak tau nak bergaya macam mana dan macam2 lagi la...  TAPI.... bila tiba malam kemuncaknya jeng jeng.. 


ni la classmate aku ..

Hah tu dia... semua hepy dengan macam2 fesyen la.. mcm2 persembahan dia buat untuk majlis untuk meraikan pelajar2 yang kan tamat belajar nanti.... sebenarnya banyak aku nak taip ni tapiu sebabkan aku byk kerja lain so setakat ini dula entri aku....salamm...



No comments:

Post a Comment