Wednesday 4 January 2012

kesibukan akan bermula....

salam buat semua....
rasanya xsalah n xterlambat untuk qia ucapkan selamat tahun baru 2012...
harap tahun ni akan lebih bermakna. pergi la 2011 yang banyak memberi duka untuk aku... dah-dah tau mau sedih2 kan... hai sekejab jer dah habis cuti dah... cepat tol masa berlalu. buka tahun  baru bermakna bermula la semester baru bagi pelajar kolej macam aku ni. sekarang aku dah masuk semester 4.  well, aku harap semester ni aku lebih fokus la.. xmau  main-main...  untuk semester ni aku ambik 6 subjek,
  • Organizational Behavior
  • Commercial Law
  • Islamic Business
  • Introduction To Finance
  • Introduction To Cost & Management Accounting
  • Bahasa Arab
Fuhh... ada rasa gerun tak??? sahut cabaran.. insyaAllah janji kita usaha. Betul tak???



No comments:

Post a Comment