Wednesday 4 January 2012

Bengang !!!

Kalu sape-sape nak baca silakan, kalu xnak, xpayah diam-diam sudah. Lantak la korang nak kata apa, ni aku punyer blog, so suka hati aku nak tulis apa okey... Yang pasti hari ni mood aku betul tension, geram, xpuas hati, marah pun ada. Hari ni betul2 buat aku panas...  


Hari ni daftar untuk semester baru... yang buat aku geram, marah dan xpuas hati sebab tetiba jer aku kena kompaun sebab bilik kotor n xserah kunci bilik lama. dah la kena RM80 ringgit. xker mahal namanya. Yang aku pasti aku memang dah serah kunci tu. n bilik pon aku dah kemas. Yang aku pelik bile aku cheak kat system pelajar xada plak aku kena kompaun.  ee system ni betul2 gila agaknya. nampaknya semester ni kena ambik gambar untuk bukti nanti. betul2 aku xpuas hati.

Bukan aku jer yang kena, boleh katakan kebanyakan student yang tinggal kat hostel pon kena. paling2 tak pon kena RM30 ringgit. wah kaya tol kolej hari ni dapat pau duit student.  tapi ada gak yang kena lg banyak sampai RM120. yang peliknya semua tak tahu salah apa yang diorang buat. Notis kompaun pun diorang tak dapat. semua student bising pasal hal ni... betul2 sesak ruangan akedemik tadi...

Nasib aku agak baik sikit la.. Jumpa sorang kawan dia cakap kita boleh buat aduan kat unit pentadbiran, so aku pun buat juga komplain..  Jangan ingat kami boleh diam . kalu betul kami salah atleast bagi la tahu sebab apa.

So, harap lepas ni pihak2 berkaitan boleh membaiki lagi system yang sedia ada kepada lebih elok. supaya kejadian hari ini tidak lagi berulang.  Aku bukan apa, cuma nak luah rasa terkilan dan xpuas hati. Ini blog aku. so suka hati aku la.....

No comments:

Post a Comment