Friday 21 October 2011

Soalan Paling Femess!!!!!

Alahaiiiiiiiiii !!!!!!!
apa masalah la malam ni... aku pon xfaham...
kenapa semua orang asyik dok tanye benda yang sama jer malam ni... korg dah xde soalan lain ker dari soalan tuuuuuu..... hhmmmmmm.. "bila nak kahwin". asal soalan tu jadi femes sangat erkkk... cerciter sikit.. .. 

On jer MUKA BUKU ada yang menegur, ok la kan kawan2 so kite pon tegur la dia balik... mula-mula sorg, pahtu datang sorg lagi then brape banyak sorang pon tak tahu la.... xpe la dah kawan kan so kite layan jer....borak punyer borak, kononnye tak tnye kabar la kan lama xjumpe la, nak tahu khabar berita la... nak gosip2 pon ada gak tau.. layan2... tapi yang xtahannye balik-balik soklan  maut tu gak yg ditanya??? "bila nak kawen?" "bila nak makan nasi minyak" "bila nak hantar kad walimatul urus" dan banyak la bila2 lagi.. mcm2 `bila` ada... arghhhh geram pon ada, tension pon ada, hepi ada la sikit2 hehehhe :) 
SmileyCentral.com

sebenarnya sahabat-sahabat ku yang tersayam semua2 ni.... jawapan aku senang jerr.... " belum sampai seru la" hahah ok dok jawapan tu... boleh la di terimakan. senang dan tepat. HAH !!! puas hati semua?? xpuas hati pon buat2 puas la erk... 

Hahahah... semua sabar erk... kalu dah sampai seru tu nanti sy kahwin la.. then saya jemput la semua kawan2 tersayam ok... Lagi pon umur sy ni muda lagi hehehhe.....  (memang muda la xsampai 30 thn lg hehhe) lagipun saya ni masih bergelar mahasiswi... masih seorang pelajar... so yang penting abis kan belajar dulu, then keje... "kejar cita2 dulu sebelum kejar cinta" betul tak??

Lagipun soal tu jodoh tu susah nak diperkatakan. Itu adalah urusan -NYA.  Ajal maut jodoh pertemuan kita dah ditentukan. cuma kita jer yang tahu bila semua akan berlaku... Allah dah tetapkan aturannya untuk kita hambanya. dan aturanNYA adalah terbaik untuk kita. Setiap apa yang terjadi dalam kehidupan kita ni pasti ada hikmah di sebaliknya... Aturan Allah itu sungguh indah untuk hambaNYA...

So, diharapkan kekawan semua faham then boleh terima jawapan aku ni... itu lah yang terbaik...

No comments:

Post a Comment