Thursday, 17 October 2013

Salam AidilAdha.... :)


Salam AidilAdha buat semua.... kejap jer masa berlalu kan.... rasa belum puas cuti.. rasa berat hati sgt nk balik KL.... miss my family.... hmmm biasalah musim raya n musim2 dekat2 cuti sekolah ni ramai yang bakal mendirikan masjid.. termasuk la sepupu ku... tahniah... aku plak???? hmmmm Hanya Allah yang tahu.... ada jodoh ada lah ... tp tu la yg aku xbrape nk suke... bila ikut jer mak aku pg kenduri umah sedara mara, mula tanya soklan2 panassss... eeeemmmm xsuka tau.. hahahha tapi apa boleh buat diam dan senyum jer lahhh....
selagi aku boleh bertahan, aku bertahan... itu je lah...

kadang2 sakit juga mengharap ni kan... apapun mana tahu perancangan Allah kan... apa yg aku boleh buat aku cuma masih berharap dan berdoa, itu yg aku mampu... sbb kadang2 aku sendiri pon tak faham dengan hati aku, walau pun pernah terluka dengan perbuatan dia, tapi  sampai sekarang aku masih xboleh buang perasaan itu, aku akan terus menunggu... kecuali bila tiba satu saat yg aku sudah tidak boleh mengharap lagi.... C.B...


No comments:

Post a Comment